Blog Firmowy – standard marketingu internetowego

Blog Firmowy – standard marketingu internetowego

Blogi firmowe to nieodłączny i najskuteczniejszy sposób na budowę pozycji strony internetowej firmy w sieci. Ten popularny dodatek do strony lub sklepu internetowego zaspokaja zarówno potrzeby użytkowników jak i wyszukiwarki Google.   Blog Firmowy – Po co to komu? Z jednej strony, blog firmowy, wzbogaca serwis firmy o treści niezbędne z punktu widzenia wyszukiwarki Google, co wpływa niezwykle dobrze na pozycjonowanie strony, a co za tym idzie wysuwa stronę firmową na wyższe miejsce w wynikach wyszukiwania. Z drugiej strony blog firmowy pozwala budować relacje z użytkownikami zamieniając ich czasem w klientów naszej firmy. Poprzez publikowane treści prezentujemy oferty, promocje i […]

Czytaj więcej »
Facebook – prawidła działania mediów społecznościowych

Facebook – prawidła działania mediów społecznościowych

Serwisy społecznościowe to świetne miejsce na reklamę firmy oraz pozyskiwanie leadów. Warto jednak poznać prawidła marketingu internetowego towarzyszące każdemu kto chce skutecznie prowadzić swój profil firmowy w mediach społecznościowych. Zarówno użytkownicy kanałów social media jak i same portale społecznościowe posiadają własne unikatowe cechy i nie pisane prawa. Aby czerpać wymiernie korzyści z korzystania z medium społecznościowego warto więc poznać podstawowe zasady tworzenia i utrzymania profilu firmy lub „fanpejdża”. Oto 10 rad jak skutecznie promować firmę na Facebooku:   1. Uderzaj w emocje!   Facebook to nie miejsce dla każdego. Tylko firmy posiadające ładunek emocjonalny w swoim przekazie przetrwają na Facebooku. […]

Czytaj więcej »
Mobile Mobile i jeszcze raz Mobile

Mobile Mobile i jeszcze raz Mobile

Stało się. Google oficjalnie potwierdziło to o czym spekulowano od dawna. Prowadzone są eksperymenty, których celem jest zmiana indeksowania pod dyktando wersji mobilnych stron www. Osoby skąpiące grosza i czasu, na dostosowanie swojej strony internetowej do standardów mobilnego wyświetlania, powinny udać się do najbliższej agencji interaktywnej i porozmawiać o wprowadzeniu pewnych uaktualnień 🙂 Czy to faktycznie tak duża zmiana? Google zdecydowanie rozumie, że Internet nie jest plątaniną zer i jedynek a sumą akcji użytkowników z treściami. Jako że obecnie ponad 50% zapytań w wyszukiwarce Google pochodzi z telefonów komórkowych i innych urządzeń mobilnych, możemy być pewni jednego. Trendy zmian Google będą […]

Czytaj więcej »
Jak skutecznie pozycjonować sklep internetowy?

Jak skutecznie pozycjonować sklep internetowy?

Czy trudno wypozycjonować sklep internetowy?   Prowadzisz sklep internetowy i ciągle nie jesteś w stanie osiągnąć wysokiej pozycji w Google? Nie jesteś zadowolony z ilości nowych klientów i ilości sprzedawanych produktów? Zastanawiasz się co jest tego przyczyną? Przecież twoja strona jest ładna i przejrzysta… Wiele osób skupia się na wyglądzie i doświadczeniu użytkownika kompletnie zapominając o tym czym karmią się roboty Google. Aby skutecznie pozycjonować sklep internetowy bezdyskusyjnie należy zadbać o TREŚCI.   Google ciągle bada treści   Nieustannie zmieniająca się ewolucja standardów Google zdaje się mieć jedną stałą tendencję. Mowa tu o dbaniu o jakość tekstów – treści na […]

Czytaj więcej »
Linki – Budowanie marki – cz. 2

Linki – Budowanie marki – cz. 2

Mówi się, że dobre imię buduje się całe życie ale je utracić wystarczy jedna chwila. W przypadku strony internetowej również możemy mówić o jej „dobrym imieniu”. Strona internetowa o silnym autorytecie góruje nad swoją konkurencją. Jak sięgnąć po szczyt nie korzystając jedynie z mocnego contentu? Należy zbudować silne portfolio linków. Autorytet strony to składowa wielu czynników. Jednym z tych czynników wpływających na pozycję strony sa Linki. Google wyróżnia całą masę „ranking factors” lecz czytając raporty takich stron jak MOZ czy Searchmetrics, to właśnie linki decydują w znaczącym stopniu o naszej pozycji w SERP. Kiedy mówimy o linkowaniu warto zadbać o […]

Czytaj więcej »
Linki – Paliwo dla SEO – cz. 1

Linki – Paliwo dla SEO – cz. 1

Jeżeli treści na stronie internetowej możemy porównać do silnika, który sprawia, że nasza strona żyje i ciągle się rozwija, to linki i ich jakość są niczym paliwo powodujące znacznie lepsze osiągi. Linki prowadzące „do” i „z” naszej strony mają gigantyczny wpływ na naszą pozycję w wynikach wyszukiwani. Dowody? MOZ opublikował świetny raport ( anglojęzyczny ), który jasno wskazuje na to, że Linki mają gigantyczny wpływ na pozycję strony internetowej. Linki podobnie jak paliwo mają różną jakość. W skrócie, strony internetowe „zalane” słabej jakości paliwem linków będą działały bardzo słabo, lub mogą zostać ukarane za odsyłanie do miejsc, które Google oceni […]

Czytaj więcej »
Kiedy warto przebudować stronę internetową?

Kiedy warto przebudować stronę internetową?

Strona internetowa jest jak dom. Dom budowany przez wielu na długie lata. Rzeczywistość jest niestety często brutalna i strona internetowa po pewnym czasie musi zostać zmieniona, odświeżona a przynajmniej zaudytowana. Kiedy jest więc idealny moment zmiany strony internetowej na nową? Kiedy warto pomyśleć nad modernizacją szaty graficznej? Kiedy przeprowadzić audyt techniczny oraz audyt SEO strony? Dziś postaramy się odpowiedzieć na te pytania.   Kiedy wprowadzać zmiany?   Sygnałów świadczących o tym, że przebudowa strony internetowej jest konieczna, jest wiele. Skupmy się więc na tych najbardziej alarmujących. Do podstawowych czynników, które wpływają na jakość i płynność działania strony internetowej oraz jej […]

Czytaj więcej »
10 sposobów na zwiększenie konwersji sklepu internetowego

10 sposobów na zwiększenie konwersji sklepu internetowego

Sklepy, Konwersje i skuteczność elementów strony wwww   Sklep internetowy jest świetnym wyjściem dla firm zajmujących się handlem niezależnie od ich rozmiaru i branży. Spełnia on wszystkie podstawowe potrzeby dobrze funkcjonującego biznesu. Pozwala zautomatyzować część procesów ułatwiając proces sprzedaży, jest świetną platformą reklamy produktów jakie oferujemy oraz znacząco zwiększa ilość osób jakie widzą nasze produkty. Strona internetowa sklepu to wizytówka, szyld i maszyna do generowania konwersji. Konwersje to słowo klucz każdej strony internetowej której celem jest generowanie zysków. W dużym skrócie, konwersją nazywamy każde działanie użytkownika strony (klienta lub potencjalnego klienta), które ma według nas wartość. Zależnie od branży będzie […]

Czytaj więcej »
Jak promować stronę internetową z zyskiem

Jak promować stronę internetową z zyskiem

Strona internetowa to dla firmy kręgosłup, billboard, platforma spotkań klientów i tuba promocji działalności. Jak sprawić aby oferty, treści i pomysły przelane na naszą witrynę trafiły do szerokiego grona odbiorców? Musimy naszą stronę wypromować ! Promocja to słowo wytrych, na które składa się kolosalna ilość narzędzi i metod zarówno: Płatnych jak i darmowych. (Seo vs Adwords) Amatorskich lub profesjonalnych (Własny fanpage na facebooku vs outsourcing  usług promocji społecznościowej) Wymagających wiedzy oraz błahych (Twitter vs Rozbudowana kampania Adwords z pomiarem konwersji) Naszym zadaniem będzie uświadomienie, jak ważne jest odpowiednie promowanie strony www i dlaczego jest to tak istotne. Dzięki zastosowaniu metod […]

Czytaj więcej »
Era użytkowników mobilnych

Era użytkowników mobilnych

Era użytkowników mobilnych   Dotychczas, w mentalności firm, sama myśl o tym, że więcej osób będzie odwiedzało nasze strony przez telefony i przeglądało nasze produkty przez aplikacje mobilne wydawało się szokujące. W 2015 roku Google wprowadziło daleko idącą optymalizację swojego silnika wyszukiwarki. Początek tzw. „Mobilegeddonu”, ma wieszczyć rychłe przejęcie pierwszeństwa wyszukiwania mobilnego nad klasycznym wyszukiwaniem z komputerów stacjonarnych. Idąc dalej. W wywiadzie z analitykiem Google Johnem Muellerem czytamy, że zauważa on gigantyczny wzrost wyszukiwania haseł z urządzeń mobilnych.   Dlaczego?     Z wykresu wyczytujemy wiele ważnych danych. Interesuje nas to co widzimy w 2015 roku i co oficjalnie potwierdził […]

Czytaj więcej »